Трукові самокати. Особливості та відмінності від звичайних.
Трюковий самокат – абсолютно особливий клас самокатів, можна сказати окремий вид у систематиці самокатів для дорослих та дітей. Відрізняється рядом технічних фішок, які роблять його ідеальним другом райдерів.
Почнемо, мабуть, із визначення специфічних термінів.
- Райдер – людина, яка управляє самокатом (велосипедом, скейтом та ін.)
- Спот - так зазвичай називають місце, де райдер тренується. Якийсь майданчик, обладнаний під потрібні екстремали.
- Грипси - так називаються накладки на кермо. Можуть бути зроблені з різних матеріалів, м'якими або жорсткими.
- Quick clamp – «швидкий затискач», спеціальний хомут, що затискає рульову колонку. Використовується в моделях із керованим по висоті кермом.
- Дека – те, на чому стоїть райдер, у більш звичному побуті називається платформою.
- Шкірка - особливий матеріал, який покриває деку самокату. Потрібна для кращого зчеплення ноги райдера з платформою. Може бути ребристою або шорсткою.
- Втулка – спеціальна штука, де обертається колесо. Може мати різний вигляд – болт, аксель-болт, велосипедна втулка, металева вісь.
- Виделка – з'єднує вилку зі склянкою. Та частина самокату, яка піднімається з обох боків від колеса.
- Склянка – так називається рульова колонка. Проміжна деталь, яка з'єднує рульову стійку та раму.
- Рульова стійка - вертикальна порожня трубка, до якої кріпиться кермо.
- Підшипник – стоять у колесах. Впливають на відстань, яку ви проїдете після розгону, без додаткових зусиль.
Із вступною частиною розібралися. А тепер перейдемо безпосередньо до особливостей трюкових самокатів. Що в них є такого, що змушує нас виділяти їх до окремої групи?
Почнемо з того, що нам уже відомо взагалі про самокати. Самокат – пристрій для пересування поверхнею шляхом відштовхування ногою від неї. Має, як правило, два колеса, кермо, деку та гальмо. Більшість самокатів мають складний механізм (щоб простіше було перевозити та зберігати), регульоване кермо (щоб можна було налаштувати висоту під себе чи дитину) та відносно широку деку (щоб зручніше було стояти).
Трюковий самокат у цьому плані оригінал ще той.
По-друге, наявність невеликих коліс. Трюковий самокат не призначений для тривалих прогулянок. Взяти хоча б той же Maraton Dictator, Основне його призначення – трюки. Тому колеса повинні бути легкими, зносостійкими та довговічними. Як правило, трюкові самокати оснащуються поліуретановими 100 мм колесами. Деякі виробники випускають самокати на великих надувних колесах.
Всередині колеса є найважливіша деталь, від якої залежить ваша швидкість – підшипник. Вони мають кілька класів - АВЕС, з індексами 3, 5, 7, 9. Досвідченим шляхом було встановлено, що підшипники класу 7 та 9 найнадійніші та найзручніші.
Далі слід звернути увагу на жорсткість колеса. Вам можуть зустрітися різні варіанти, але можливий розкид від 72А до 93А. означає це позначення наступне - чим цифра вище, тим вище ступінь жорсткості колеса. Насправді це відчувається так – м'які колеса комфортніші, хід плавний; жорсткі - менш зручні, хід жорсткий, відчутний. Для трюкових самокатів використовуються колеса високого рівня жорсткості. Вони міцніші і вистачає їх надовго.
По-третє, сама конструкція дуже міцна. Досягається це за рахунок використання високоякісних матеріалів та особливого з'єднання рам та деталей самокату. Один з найякісніших самокатів у лінійці трюкових - Ranger від Maraton
Короткий екскурс у світ матеріалів для самокатів – зазвичай для дитячих самокатів використовується пластик та алюміній (цей вибір обумовлений тим, що дитячі самокати зазвичай не піддаються значному ваговому впливу, а з невеликими вібраціями справляються на «ура»); для більшості самокатів використовується алюміній, іноді трапляються вставки зі сталі (для посилення окремих елементів); для трюкових самока
Оформите заявку на сайте, мы свяжемся с вами в ближайшее время и ответим на все интересующие вопросы.
|
Написати повідомлення
|